I'm sick and tired

Det händer inte mycket här inte. Jag håller på att bli galen. Sjukt jävla rastlös är vad jag är.
Har varit hos mamma sedan i måndags, visst gillar jag att vara här, men när man är sjuk och inte kan göra något så är det inte lika roligt. Det enda jag gör är att sova och sitta i soffan och glo på tv eller sitter med datorn.

Inte så kul att umgås med folk heller när man knappt kan prata. Det gör så fruktansvärt ont i halsen.

Hostmedicinen jag fick jag skrotat. Visst hjälpte den mot hostan och mot det halsonda, men det är inte ens lite värt det när jag blir illamående och kräks av den. Då har jag hellre världens hosta och ont i halsen.

Imorgon ska jag nog leka med mig Jenny. Jag saknar den människan så fruktansvärt mycket. När jag gick kvar i Uppsala träffades vi så gott som varje dag, men nu blir det långt mellan gångerna. Vi bor cirka 45 minuter ifrån varandra med tåg, hon går i skolan och jag jobbar. Det är svårt att få tid över till varandra då. Men vi är fortfarande bästa vänner, iallafall enligt mig. Det ska bli underbart roligt att träffa henne igen <3


Jag såg nu att jag MÅSTE till Carlings imorgon också. 20% på det mesta, bland annat på mitt favvomärke där. Fynda it is!

Kommentarer
Postat av: Miss Jenny

hihi du är min bästis oxå <3 saknar dig massvis, men snart kommer jag :D hihi <3

2010-09-09 @ 13:17:00
URL: http://jenny.uppsalanoje.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0