You can trust in me!

Jag har märkt att det är väldigt lätt för folk att prata med mig. Det har hänt flera gånger att folk jag knappt känner öppnat sig och berättar väldigt privata saker för mig. Det är saker som man egentligen inte berättar för någon som man inte känner.

Jag har absolut ingenting emot det, utan jag blir bara förvånad. Det gör en del av dom själva också. Dom kommer på sig efter en stund och säger "Jag vet inte ens varför jag berättar det här för dig."

Men det känns bra, att folk litar på mig även fast dom inte känner mig. Och det kan dom verkligen göra, för jag är inte den som springer omkring och snackar. Det som sägs berättar jag inte ens för Emilia och jag berättar ALLT för henne. Allt förutom såna saker.

Det som jag inte förstår är vad folk ser hos mig som gör att dom känner sig säkra och känner att dom verkligen kan lita på mig. Jag kanske aldrig får reda på vad det är och då är det så. Jag mår iallafall inte dåligt av att inte veta.

Kommentarer
Postat av: Miss Jenny

så är jag med! folk har lätt för att prata med mig med. men du är ju så bra och förstående så klart man kan säga allt till dig älskling! :)

2010-09-28 @ 23:06:25
URL: http://jenny.uppsalanoje.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0