How will it be?!

Just nu är jag inne i en konstig period. Jag vill göra så mycket, men jag har ingen ork att ta tag i saker. Jag umgås inte med någon, jag hör inte av mig till någon, jag tränar inte, jag gör ingenting. Jobbar jag inte så ligger jag mest på soffan och glor.
Jag har ingen lust till något alls.

Jag vet inte vad det är som gör att det blir såhär, det bara kommer utan förvarning.

Visst, jag gillar att vara själv ibland, men nu blir det allt för ofta. Och visst, det beror bara på mig själv, till stor del iallafall, men har man ingen lust och ork så har man inte. Jag försöker att göra saker, men det är inte roligt längre. Saker som jag förr har tyckt varit roliga, är inte det längre. Jag finner inget nöje i det.

Jag känner mig ängslig och kan inte riktigt koncentrera mig och njuta av livet just nu. Jag är rätt säker på att det har att göra med att jag inte alls vet hur mitt liv kommer se ut om några månader. Jag vet inte om jag kommer in på skolan och flyttar, jag vet inte om jag kommer vara kvar här och jobba.. Jag vet ingenting. Jag vill veta NU! Jag vill veta hur det blir så att jag kan göra upp planer efter det.

Till slut löser det sig, men jag vill fortfarande få lite klarhet. Jag vill få lusten tillbaka att göra något.

Nu säger jag inte att jag mår dåligt, för det gör jag inte. Jag mår jättebra. Men det är den där jävla oron som tynger mig. Ovissheten. Fan att allt ska ta sån jävla tid!


Kommentarer
Postat av: Miss Jenny

fast du kommer ju till mig på fredag iaf! :D då ska vi ha skitkul, bara så du vet! haha har värsta planerna xD



sv: fan vilken tur!!!

2011-04-27 @ 22:40:00
URL: http://missjenny.uppsalanoje.com
Postat av: Miss Jenny

sv: bara lära dig! :D hihi en kompis frågade om vi ville typ hänga på nån uteservering med dem så det tycker jag lät mysigt iaf. Sen måste jag ju jobba oxå men det är ju en spelning där Those Dancing Days spelar så då lär du ju oxå följa med, det är ju på v-dala så då kommer du in gratis och slipper köa :) hihi kommer bli nice!

2011-04-28 @ 00:10:22
URL: http://missjenny.uppsalanoje.com
Postat av: Miss Jenny

sv: det låter bra det! :D

2011-04-28 @ 11:00:34
URL: http://missjenny.uppsalanoje.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0