"Lova att du aldrig försöker döda mig!"

Jag vet inte om jag har berättat om min ständigt återkommande mardröm som jag har. Eller mardröm vet jag inte om jag kan kalla det egentligen, men den är jävligt obehaglig.

Jag ligger i min säng och då står det fullt av människor runt sängen och kollar på mig när jag ligger där. Jag har aldrig sett dessa människor förut. Det som gör det obehagligt är att det är i min lägenhet som det händer.

Förra veckan var inget undantag, men det hände mer än att dom bara stod där. Då var det någon som lade sig brevid mig, knuffade undan mig så att den här personen skulle få plats. Det är svårt att förklara, men jag tror ni vet vad jag menar.

Samma sak hände i natt. Fast då var det David som kröp ner brevid mig. Jag visste ju att han var i Karlberg så jag frågade vad han gjorde där, i min säng.
C: Vad gör du här? Du är ju i Stockholm.
D: Nej, jag är här.
C: Nej du är inte här. Du är inte David!
D: Det ser du väl att jag är!

Då börjar jag skrika och vifta som en galning.
C: NEJ, DU ÄR INTE DAVID! DU ÄR INTE DAVID!

Det är då det riktigt hemska händer. Han tar en kudde och försöker kväva mig med den. Det var en riktigt obehaglig känsla. Sedan vaknade jag, kollade på klockan och den var 00.25.
Var tvungen att skicka ett sms till honom.

"Måste bara berätta. Du vet drömmen jag hade sist, när någon la sig i min säng? Samma sak hände nu! Fast den här gången var det du och du försökte kväva mig med en kudde. Sjuk hjärtklappning har jag! Lova att du aldrig försöker döda mig!"

Det är en jävla tur att han vet hur jag är :p

Jag låg där med hjärtklappning i 20 minuter innan jag till slut lyckades somna om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0