Meritvärde

Satt just och jämförde mina meritvärden på studera.nu och antagningsstatistiken på vhs från 2010.  Om man ska gå efter det så kommer jag lätt in på biomedicin, men inte på sjuksköterskeprogrammet.

Helst vill jag komma in på sjuksköterskeprogrammet, men det var biomedicin som var planen från början, så jag är nöjd ändå. MEN, jag ska inte ta ut segern i förskott för man vet aldrig. Men just nu är jag lite närmare en bättre framtid, förhoppningsvis en bit ner i landet.

Jag vill verkligen, men jag hoppas inte på allt för mycket. Skulle bara bli så sjukt besviken om jag inte kom in och måste vara kvar på det här stället. Men vi får se i sommar. I'll let you know.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0