Now I'm insecure

Nu har jag funderat på det här i flera timmar.
OM jag kommer in på skolan, ska jag verkligen flytta?
Ska jag ge upp hela mitt relativt trygga liv för att flytta till en helt ny stad med helt nya människor? En stad som jag aldrig ens varit i närheten av?!
Kommer jag våga?
Vinner jag något på det?
Eller kommer jag bara förlora på det?
Är det verkligen värt det?

Jag blir bara mer och mer osäker. Anledningen till det är nog att.. Nej jag vet inte.

Men en sak vet jag.
Ja, jag kommer att flytta om jag kommer in. Det har jag bestämt.
Man måste våga för att vinna. Och är det så att allt skiter sig, ja då är det bara att flytta tillbaka. För jag har någonstans att bo, jag har mitt jobb, jag har min familj och mina vänner. Allt finns kvar om det inte blir som jag tänkte mig.
Nu tror och hoppas jag att det kommer bli riktigt bra.
Men osäkerheten finns fortfarande kvar och gnager.

Det blir nog bra.
Eller?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0