Just ja..

Kommer ni ihåg när jag cyklade från Gävle till Skutskär och efter det sa att jag aldrig mer skulle cykla..?

I lördags skulle David ut och åka rullskidor, så han frågade om jag ville följa med. Alltså cykla samtidigt som han stakade sig fram.
Jag frågade hur länge och fick 40 minuter till svar. Men han skulle hålla lågt tempo eftersom han var rätt slut i benen. Ja visst tänkte jag och böt om till lite mer cykelvänliga kläder.

Hans sadel är alldeles för hög för mig, så jag stod upp och trampade hela tiden. När vi väl var tillbaka hos honom kändes det knappt som att jag rört mig. Det var alltså inte ens lite jobbigt. Och vet ni vad?! 1.2 mil cyklade jag, på 40 minuter och 48 sekunder tror jag han sa.

Jag som aldeig mer skulle cykla.. Det gick ju jävligt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0