Kind of OK.

Hade tänkt måla idag, men det gick inte. Var tvungen att spackla en gång till då det sjunkit in i hålen så att det är gropar istället för jämt med väggen. Så jag slipade lite och spacklade igen. Och medans jag väntar på att spacklet ska torka, vilket tar ett dygn ungefär, så åker jag till Karlsborg och umgås lite med David.

Jag trivs nog rätt bra i min lägenhet känns det som. Skulle faktiskt kunna tillbringa tre år här utan problem, tror jag. Den enda nackdelen är tågen. Inte alla tåg, utan bara dom där jävla godstågen. Om jag har balkongdörren öppen och det åker förbi ett godståg så hör jag inte vad dom säger på tvn! Men jag kan nog leva med det, tror jag. Annars är allt super.

Väntar fortfarande på svar från CSN. Det kunde ta några veckor till. Jag har fortfarande ingen lösning på hur jag ska överleva om jag inte får några pengar, så jag hoppas verkligen att dom godkänner min ansökan den här gången. Kommer gråta sönder annars känns det som.

Men nog om det. Dags att packa "övernattningsväskan" och dra iväg till bussen om ett tag.

Kommentarer
Postat av: norling

Ja får hoppas det, nu när någon tror på en så kanske det blir lättare :) Kommer nog gå bra för dig också ska du se:)

2011-08-11 @ 01:19:25
URL: http://cnorling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0