På tåget

Är på väg hem till Gävle. Eller ja, Skutskär. Ska hälsa på mamma några dagar.
Tycker det är ett perfekt tillfälle, då både hon och Tommy fyller år den här veckan. Och Brorsan nästa vecka. Så jag ska umgås massa med dom och med mina vänner, om dom har tid.

Just nu är jag i Uppsala. Åker härifrån vilken sekund som helst. Anländer i Gävle om ungefär 50 minuter. Där kommer mamma och hämtar mig :D
Får se hur länge jag stannar, men förmodligen till fredag eller lördag. Det ska bli skönt att komma hem en sväng innan skolan börjar. En vecka kvar nu.

If only..

Kommentarer
Postat av: Millah - med bebis i magen ♥

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-08-22 @ 15:18:39
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0