Så jävla händig!

Igår var jag ner till Skövdebostäder. Dom håller till i huset här brevid, så det var inte alls så långt att gå. Jag frågade om jag fick måla min lägenhet eftersom det var över 50 jävla plugg-hål. Den ena snubben kom upp för att kolla om det var så mycket att de skulle skicka hit en målare för att måla hela lägenheten, men det var det såklart inte.

Han sa att jag kunde fixa det själv om jag ville, genom att dra ut plugg, spackla och sen bara dutta på lite färg där jag spacklat. Och det ville jag gärna. Så idag var jag ner och hämtade spackel och färg.

Jag har dragit en jävla massa plugg och spacklat massor. Jag kanske borde omskola mig till målare istället. Eller ja, det vet jag ju inte förns jag har målat imorgon, men spacklare kanske man skulle bli.

Det kommer vara riktigt skönt när det blir klart, även om det kanske inte kommer se helt 100 ut. Men vafan, bättre det än massa jävla hål i väggarna.

Kommentarer
Postat av: Anna

Först hemtjänst och sen målare du har nog anmält dig till fel utbildning Carroe :)

2011-08-09 @ 23:28:00
URL: http://anmarjak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0