Stress!!!

Igår kom mamma hit för att hjälpa mig med lite städning. Hon tvättade fönster och så. Sen bar vi massa kartonger och kassar av förbannelse ner till bilen. En del av mina grejer ska ju få bo där. Och det tackar jag för.
Och tack världens bästa mamma för hjälpen <3

Jag tvättade massor! 7 maskiner. Täcken, överkast, kläder, sängkläder, gardiner, mattor, handdukar.. Ja allt. Skönt att ha det gjort innan jag kommer ner till Skövde.

Thomas kom på besök och vi pratade om allt och inget. Vi drog även iväg och käkade. Man måste ju ha mat!

Nu har jag precis kommit hem från vårdcentralen. Har varit där och fått spruta nummer 2 mot hepatit A. Så nu är jag säker från det också.

Ska strax iväg till tåget för att åka till Tierp och picknicka med min Jenny! :D Kan bara vara där i ungefär 2 timmar, för sen måste jag hem då det kommer en tjej och ska kolla på min lägenhet 15.45.
Jag hoppas verkligen att det går fort, för 16.15 ska jag iväg och klippa mig. Min frisör hade precis fått en avbokning idag och det var den enda lediga tiden på hela veckan och jag ville verkligen att hon skulle klippa mig innan jag flyttar. Så jag är riktigt glad för det.

Och runt 1800 ska vi iväg på bilbingo. Måste passa på, för det är nog sista gången på väldigt länge som jag kommer iväg. Och det är kvalitetstid med min mamma <3

Jag är sjukt stressad just nu, för jag har så mycket att göra och så mycket som snurrar i huvudet. Det känns som att jag måste vara vaken konstant tills jag ska flytta om jag ska hinna med allt jag måste och vill göra. Men det löser sig. Jag är ju som sagt expert på att göra saker i sista sekund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0