Studentlya på 36m^2

Nu sitter jag här i soffan i min nya lägenhet. En liten en på 36m^2, men den är rätt trevlig. Förutom alla jävla hål i väggen, men det hade jag tänkt ordna.

I fredags tömde vi lägenheten i Gävle. Hela mitt liv i en släpvagn. Tack så jättemycket för hjälpen mamma, Tommy, Marcus och Linnea. Ni är guld värd!
Åkte hem till mamma där vi hade en familjekväll med pizza och spel. Riktigt roligt var det. Ett perfekt avslut.

Tidigt igår morse drog jag, mamma och Tommy iväg. Vi var framme strax före 1400. Jag hämtade nycklarna och vi gick upp och kollade hur det såg ut. Den var mindre än jag trodde och var helt säker på att jag inte skulle få plats med mina möbler. Men det gick hur bra som helst det. Fast har typ 2/3 av alla mina saker nere i förrådet, då det knappt finns några skåp. Men jävlar vad jobbigt det var att bära. Jag var helt slut när vi var färdig.
Runt 1800 kom David förbi för att hjälpa till.
Massa tack till er för all hjälp. Tack vare er så behövde jag inte göra nästan någonting idag.

Bjuder på lite bilder på hur det ser ut.

Badrum


Soffhörnan


Kökshörnan


Och såklart sovhörnan.

David sov hos mig också. Riktigt skönt med sällskap första natten. Han har även lagat middag till mig idag. Det känns jävligt bra att han bara är några mil bort. Eftersom jag inte känner någon annan här nere just nu, så är det skönt att jag iallafall känner honom.

Ska lägga mig om inte allt för länge. Ska sova själv i natt. Hade gärna haft lite sällskap i natt också, men han jobbar imorgon..

Kommentarer
Postat av: norling

måste säga att det ser riktigt hemtrevligt ut, det har du gjort strålande :)

2011-08-08 @ 02:40:29
Postat av: Miss Jenny

sv: tack sötnos :)

2011-08-08 @ 12:55:11
URL: http://missjenny.uppsalanoje.com
Postat av: Anna

Det ser ju jättemysigt ut, jag tror att du kommer att trivas jättebra där så småningom :) Kram

2011-08-08 @ 21:23:51
URL: http://anmarjak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0