Time to kill..

Ännu en tråkig dag.
Tänker inte ens klä på mig idag! Tänker sitta nerbäddad i soffan, med en alldeles för stor t-shirt på mig och inte göra ett jävla dugg. Förutom att kolla på serier och äta godis såklart. På sin höjd ska jag laga mig lite mat. Eller ja, laga och laga. Jag ska koka makaroner och värma på en matlåda med mammas underbara köttfärssås. Det kommer bli den största kraftansträngningen jag ska göra idag..

Hade det varit sol hade jag iallafall kunnat förflyttat mig ut på balkongen, men nu är det grått och trist väder ute så inte ens det kan jag göra.

Soffläge it is!

Kommentarer
Postat av: Miss Jenny

sv: ja iofs.. men försäkringskassan räknade iaf inte psykisk ohälsa som sjukdom.. men csn kanske tycker det är tillräckligt iaf.. borde ju det liksom.. men ska försöka klara skiten först :)

2011-08-17 @ 16:53:23
URL: http://missjenny.se
Postat av: Miss Jenny

sv: ahaaaa, det låter ju iofs lovande för min del :) men vad sa du dådå? att du mått psykiskt dåligt?

2011-08-17 @ 19:47:18
URL: http://missjenny.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0