Utekväll i Skövde

Igår blev det en utekväll i Skövde.
Runt 2000 gick jag hem till Seb och Petra. Riktigt schysst lägenhet har dom. Satt där en timme ungefär, sen drog vi till O'learys. Det var jag och 5 militärer, så det blev en hel del militärsnack kan ni tro. Tur att jag iallafall förstår vad dom pratar om. Lite senare kom det dit två till. Så jävla roliga människor.
Vi käkade nachotallrik, drack alkohol och hade allmänt trevligt.

Efter att vi suttit där någon timme drog vi till Bogrens. Dansade och hade hur kul som helst. Tråkigt bara att Seb och Petra drar iväg till Afghanistan i November, men jag hoppas det blir en till kväll innan dom åker.
Iallafall. Kom hem strax efter 0300 i natt. Slocknade så fort jag la huvudet på kudden.

Har precis kommit hem efter att ha varit på Ica Maxi och handlat. Lite senare ska jag tvätta och städa. Men ikväll ska jag ligga på soffan och göra ingenting. Måste försöka sova tidigt ikväll eftersom skolan börjar imorgon.
Konstigt nog är jag inte ett dugg nervös, men det kommer väl det med.

Jag gillar Skövde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0