Blablabla..!

Labrapporten är ÄNTLIGEN färdig och inskickad. Det kommer helt säkert vara massa saker jag måste fixa på den, men grovjobbet är gjort iallafall, vilket är riktigt skönt. Nu slipper jag tänka på att jag måste skriva den när jag (förhoppningsvis) ligger i solen en vecka efter jul.

Har fått tillbaka resultatet på två av inlämningsuppgifterna på Viral patogenes och båda två är godkända. Bara den tredje kvar, men är helt säker på att den också blir godkänd.

Nu sitter jag och pluggar inför duggan i Organisk kemi som är imorgon. Jag måste erkänna att jag hatar, verkligen HATAR, att rita strukturer och namnge föreningar. Det är så fruktansvärt jävla tråkigt! Egentligen behöver jag inte göra duggan, men det skulle vara skönt att få tre bonuspoäng till på tentan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0