Juul!

Då var även denna julafton över. Det har varit en bra jul som vanligt och jag har ätit massa god mat, kollat Kalle Anka och fått massa julklappar. Jag och min lillebror är vansinnigt bortskämda måste jag säga. Inte bara på julen, utan alltid. Vi har alltid fått vad vi behöver och vill ha. Har vi inte fått det så har vi fått hjälp med att betala det. Men världens bästa föräldrar har vi helt klart! Vet inte vad jag skulle göra utan dom.

Det enda som saknades för att den här julen skulle vara perfekt är att pappa skulle vara här. Saknar honom massor. Har inte träffat honom sedan i somras och vet inte när jag kommer träffa honom igen. Det är ju en bra bit att åka och det är svårt för mig att bara skippa skolan för att åka upp. Men ska verkligen försöka ta mig upp snart.

Även om jag älskar att umgås med min familj så ser jag verkligen fram emot att komma hem till Skövde på måndag. För på tisdag åker jag och David till Teneriffa en vecka. Det ska bli riktigt jävla skönt att komma bort härifrån ett tag. Bort från Sverige och kylan.

Mamma har färgat håret på mig igen. Det är färg nummer 5 sedan i augusti. Imorgon ska hon även klippa mig. Klippa topparna lite och fixa luggen. Känner mig ungefär som Cousin Itt i Familjen Addams med min långa lugg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0