Matlust? Vart är du?!

Det är fortfarande något som inte stämmer.. Jag vet inte alls vad, det är bara en känsla jag har. Förhoppningsvis går det över väldigt snart..

Idag är iallafall första gången jag ätit riktig mat sen i onsdags, om man inte räknar det lilla jag lyckades trycka i mig i fredags innan jag gick ut. Åt en liten bit pizza i lördags också, men det var inte mycket. Har inte fått i mig vare sig frukost eller något annat på flera dagar. Men idag tvingade jag mig själv att äta, för jag vet att jag behövde det.

Det brukar bli såhär när jag inte mår bra. Fast egentligen mår jag bra, men det är något undermedvetet som ligger och trycker. Eller så inbillar jag mig bara att det är något. Jag vet iallafall att jag inte har varit hungrig eller sugen på mat på typ en vecka, men det är bara jag som mår dåligt över att jag inte äter.

Helt onödigt inlägg.. Men skit samma..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0