Nedräkning

Om 8 dagar åker jag på en veckas semester. Det ska bli fruktansvärt jävla skönt måste jag säga. Ska inte tänka på något annat än att bara slappna av och njuta av ledigheten. Förhoppningsvis kommer det vara fint väder hela veckan också, så vi slipper sitta på hotellrummet och ruttna.

Men har ju som sagt en del att göra innan. Resa till och från Gävle är iallafall bokad. Packlistan till Teneriffa är färdig, alla papper och viktiga saker som jag behöver är fixat.
Har en del saker att fixa som har med skolan att göra också, men det är inga värdsliga saker. Imorgon ska labben redovisas och på torsdag har jag en dugga. Ska försöka bli färdig med labbrapporten till onsdag kväll också, så jag slipper göra den när jag är hemma över jul.

På tal om jul.. Det är 5 dagar till julafton. FEM! Det är helt vansinnigt! Jag har absolut noll julkänsla. Jag hade mer julkänsla i juni än vad jag har nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0