Update om det mesta.

Idag är en helt okej dag, än så länge. Jag har fortfarande ont i handen, men inte lika mycket som igår, vilket är skönt. Låter det vara tills imorgon och gör det fortfarande ont då så ringer jag läkaren, annars kan det vara.
Har varit lite nere dom senaste dagarna, men det hjälper verkligen att prata ut om varför, med den det handlar om. Det är precis det jag har gjort idag och allt känns lite bättre. Det får ta den tid det tar helt enkelt.

I tisdags var ju sista föreläsningen på kvällskursen jag läser och det är lite tråkigt. För det var verkligen en rolig kurs. Sista inlämningsuppgiften är gjord och inlämnad, långt innan det egentligen behövs. Men det är skönt att få det avklarat.

Snart ska jag börja skriva labbrapporten på labben vi hade igår, även fast vi inte behöver lämna in den förns 1/2. Det är lika bra att få det gjort nu, annars kommer jag glömma bort allt vi gjort och inte fatta ett skit av mina anteckningar.

Ska även skriva färdigt det jag ska redovisa på tisdag i Mikrobiologin. Det är bara redovisningen och tentan kvar. Rätt tråkigt att den kursen är slut också, för det var också en rolig kurs. Men läraren gör en hel del. Är det en bra lärare blir allt mycket roligare.

Min packlista för Teneriffa är färdig, så nu ska jag bara köpa det sista jag behöver och hämta ut tågbiljetterna till Örebro så jag slipper göra det när jag kommer hem från Gävle.

Det är bara en liten del av vad jag måste göra på en vecka. Jag ska även renskriva föreläsningsanteckningar för två kurser och plugga till en dugga jag har nästa torsdag. Jag har alltså rätt mycket jag måste hinna innan jag åker till Gävle på torsdag, men det kommer vara värt det när jag väl är färdig. För då kan jag koppla av ordentligt på semestern och slippa oroa mig över massa måsten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0