Du är min!

Hellre är jag din och saknar dig än att inte ha dig alls.
Jag tycker om dig hur mycket som helst och det är dig jag vill ha.

Jag vet inte riktigt hur det blev som det blev. Det var absolut inte tänkt från början. Då var du bara en helt okänd människa som jag gillade att prata med. Första gången vi träffades var nog mest bara av en slump, ELLER för att jag hade en gul säck på mig i Slottsbacken i Uppsala på sista april, precis när ni gick förbi.
Att vi träffades andra gången var nog mest en ren impulsgrej. Ingen visste vart det skulle leda. Men det blev som det blev och fan vad bra det känns när man får det man vill ha, även fast man inte vet att man vill ha det från början. Jag är så jävla glad att jag träffat dig.

Jag är din och du får mig att må bra.


Kommentarer
Postat av: Isabel

Vad kul att du har träffat en bra kille Carro! :)

Du förtjänar någon bra!

2011-02-10 @ 00:55:15
URL: http://isaabeleriksson.blogg.se/
Postat av: Miss Jenny

min bild :D så himla bra att du mår bra

2011-02-13 @ 15:54:40
URL: http://jenny.uppsalanoje.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0