Helvetes jävla kuktåg!

Fy helvete vad förbannad jag är på inställda tåg. Jag var verkligen tvungen att komma hem ikväll eftersom jag jobbar 7-16 imorgon. Gick ut i den här jävla kylan, betalade 60 jävla spänn med smsbiljett för att komma till Upplands väsby, men inte fan kommer det någon jävla pendel för det! Så jag är fast i Stockholm!!

Som tur är så har jag världens bästa vänner! Underbara Bella tar min tur imorgon på dagen, så jobbar jag kvällen åt henne. Vet inte vad jag skulle göra utan henne nu!
Tacktacktacktack <3

Ska försöka ta mig hem imorgon. Får börja tidigt så jag hinner hem så jag kan börja jobba 16.30.

Kommentarer
Postat av: Bella

jag som ska tacka dig!!! utan dig hade ja inte haft något jobb alls :) och inte träffat en sån underbar vän som dig :) så det är jag som ska tacka dig hjärtat <3

2011-02-15 @ 16:56:07
URL: http://metrobloggen.se/bellzon

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0