It's been a busy day

Idag har jag haft saker att göra HELA dagen. Kommer inte ihåg när det hände sist. Nu är första gången jag varit hemma på hela dagen, förutom när jag var hem i 5 minuter och lämnade av lite grejer.

Vaknade upp hemma hos Jenny i Uppsala, gjorde lite "sista minuten"-plugg och gick sedan för att skriva tenta. Det gick som förväntat, ÅT HELVETE, men jag försökte iallafall.

När tentan var klar så gick jag ner på stan, köpte lite subwaymackor till lillebror och gick sen till tåget. Åkte hem till mamma en sväng för att lämna brorsans mackor och hämta lite matlådor.

Efter det körde brorsan in mig till stan så jag fick lämna av lite grejer och skjutsade mig sen till Hemlingby där det var "prova på"-poledance. Det kan vara bland det roligaste jag har gjort, i träningsväg, så jag anmälde mig till intensivklassen som börjar redan nu på tisdag. 4 veckor, 2 gånger i veckan, 2 timmar åt gången. Det ser jag fram emot riktigt jävla mycket!

Sen kom Johanna och hämtade upp mig och vi åkte hem till henne. Hon hade tänkt laga mat, men hon bojkottade kycklinglåren som hon köpt och vi tog en sväng i driven på McDonalds istället! xD Vi åkte tillbaka till henne och käkade och pratade i flera timmar, om allt och inget.

Det har varit en jävligt nice dag, förutom att jag inte kommer klara tentan, men det kan jag leva med. Jag slipper iallafall plugga på ett tag nu, vilket ska bli så fruktansvärt skönt. Riktigt jävla skönt!

Imorgon blir det jobb 7-11, sen träna 11.30 och sen jobb igen 16.30-21.30. Så imorgon kommer gå fort, måndag kommer gå fort och sen är det helt plötsligt tisdag. Jag ser fram emot tisdag!

Då ska jag först luncha med Johanna sen ska vi ut på 2 hemliga uppdrag. Efter det ska jag träna 2 timmar och sen hem igen och kolla film eller något med Johanna. I bästa fall är det då David blir kontaktbar igen! SOM jag saknar honom, att bara kunna höra av mig till honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0