Leave me the fuck alone!

Jag har gjort många misstag i mitt liv, många saker som jag inte borde ha gjort, men det är väl dessa saker som gjort mig till den jag är idag.

Utan att ens behöva tänka på saken så är DU det största misstaget i mitt liv. Jag trodde att jag älskade dig och av någon skruvad anledning gjorde jag väl det. Kanske. Men inte nu. Inte ens lite. Jag gillar inte ens dig.
Ett tag trodde jag att jag saknade dig, som vän, men nej! Jag gör inte det.

Det finns ingen människa som gjort mig så illa som du!

Så fort jag ser dig, hör ditt namn eller ser något som har med dig att göra så mår jag dåligt. Jag vill inte ha någonting med dig att göra. Jag vill att du ska låta mig vara. Låta mig leva mitt liv.

Jag vill inte ha dessa stunder när jag mår dåligt bara för att du av någon anledning ploppar upp i mitt huvud. Jag vill bara glömma dig.

Det enda bra med tiden med dig, det är vännerna jag fick genom dig och att jag blev en så mycket bättre människa efter allt jag gick igenom. Idag är jag starkare än någonsin, mår bättre än någonsin och känner mig äntligen som mig själv igen.
Det tog tid för mig att hitta tillbaka till mig själv, men jag tror att jag snart är där. Där jag ska vara.

Det är på grund av dig som jag inte kan lita på människor. Visst, vissa litar jag på, men det är inte många. Det är på grund av dig som jag är och har varit osäker på mig själv och människor runt mig. Men jag vill inte ha det så!

Jag vill känna att jag kan lita på min pojkvän, utan att vara orolig att han ska göra samma sak mot mig som du gjorde. Men just nu kan jag inte det. Det är en tillit som jag måste bygga upp för honom.
Nu säger inte jag att han har gjort något som gör att jag inte kan lita på honom för, tvärtom. Han är en av de bästa människor jag känner, men jag litar inte på honom till 100% och det är något han vet. Vi har pratat om det och han förstår, vilket bevisar hur jävla bra han är.
Jag vet att jag kommer kunna lita på honom med tiden och förhoppningsvis dröjer det inte allt för länge. För DU ska inte få förstöra det här för mig. Det här ska inte gå sönder på grund av saker som du har gjort!

Kommentarer
Postat av: elinakeränen

va de än är, så va stark! <3

2011-02-16 @ 21:54:59
URL: http://enligtelinaa.blogg.se/
Postat av: BajsMalins Oseriösa

Tror jag vet vem du menar, om det är den människan du pratade om förr. så att NEJ DET ÄR FAN INTE VÄRT ATT ENS LÄGGA NER ENERGI! Skit i fjollor! Och du, bara för att man träffar en som är idiot så behöver inte nästa vara det.. Tro mig, när man varit med om det du varit med om så kan man läsa folk jävligt bra om de skulle visa sig vara något i samma "fack". STÅ PÅ DIG CAROLINE!

2011-02-16 @ 22:48:24
URL: http://bajsmalins.blogg.se/
Postat av: Bella

Skit i det aset!! du har en så mkt bättre kille nu! och vänner som tycker om dig... ´glöm inte att ja älskar dej gumman <3

2011-02-17 @ 15:09:47
URL: http://metrobloggen.se/Bellzon
Postat av: Miss Jenny

<3

2011-02-22 @ 11:11:10
URL: http://jenny.uppsalanoje.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0