One week, and not a sound!

Usch vad jag saknar dig just nu. Kan det inte bli 4e mars snart?

Jag vet, han var nyss här. För 3 dagar sen. Men jag har ju kunnat prata med honom dom dagarna. Men det kan jag inte nu. En vecka kommer han vara helt okontaktbar. Det är inte okej. Jävla vinterutbildning.

Jag borde verkligen plugga just nu. Men jag kan inte.
Jag bara ligger här och stirrar. Och saknar.

Haha, fan vad töntig jag känner mig! Men det bjuder jag på.
Men jag vill att han ska vara här. Att han ska vara här och hålla om mig.
Jag behöver hans närhet. Jag behöver känna mig trygg.

Jag kan ha råkat sno den här bilden av honom, så berätta inget! ;D


Kommentarer
Postat av: Elinakeränen

Måste ha missat när du fråga vilken linje jag ska gå. Men valde iallafall hotell/turism på Borgis. Och hoppas jag kommer in! :)



De låter inge töntigt alls de du skrev. De är ju faktiskt sjukt jobbigt att sakna någon.

2011-02-23 @ 19:59:39
URL: http://enligtelinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0