Egentligen ingenting, men ändå så mycket.

Jag har egentligen såå mycket som jag skulle vilja skriva, som jag vill dela med mig av. Men just nu är det alldeles för tidigt för att blotta mina känslor och tankar. Istället för att skriva allt jag vill här, så skriver jag det på ett annat ställe, där bara jag kan läsa det. För egentligen är det ingen som har nånting med saken att göra.

Huvudsaken är att du vet vad jag tycker och vill. Det räcker för tillfället.

MEN, det finns en sak som jag kan dela med mig av.

Jag saknar dig.
Skynda dig tillbaka.

Kommentarer
Postat av: Miss Jenny

sv: hm jo det kanske fungerar. :P får prova då xD hahaha

2011-01-08 @ 12:48:39
URL: http://jenny.uppsalanoje.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0