Mitt hjärta gråter!

Imorgon skulle jag egentligen åka till Thailand. Förstår ni hur jävla surt det är att inte göra det?! Jag hade sett fram emot det i flera månader, men sen blir det inget av!

IMORGON!!

Vad gör jag istället?
Jo, jag åker upp till Idre i 3 dagar, sen börjar jag jobba på onsdag. Jag hade MYCKET HELLRE legat och glassat på en strand i Thailand. Vem fan hade inte gjort det?

Men nu ska jag väl egentligen inte klaga så jävla mycket. Jag har varit ledig i över en vecka och det har varit en sjukt bra ledighet. Och imorgon får jag träffa pappa, farmor, mitt älskade gudbarn och alla andra där uppe. Men ändå.. THAILAND liksom! THAILAND!!!!!!!

Bitter?
Nej vad är det? Aldrig hört talas om..!

FUCK!!

Nej, packa klart, lägga mig och läsa min nya bok och lukta på kudden ska jag göra nu.
Ja, för det ska jag.


DÄR!!!! Där skulle jag vara! Dit skulle jag åka IMORGON!

Hoppas Abbe o Amanda får en trevlig resa iallafall :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Nejmen?! Varför inget Thailand? :O

2011-01-01 @ 23:26:50
URL: http://sandraohsandra.blogspot.com/
Postat av: bleunt

Äh, man borde ändå inte bege sig till länder styrda av militärjunta för att utnyttja fattigdomen där. :p

2011-01-01 @ 23:37:25
URL: http://bleunt.blogg.se/
Postat av: Miss Jenny

åh va surt. :/ ser ju dessutom hur fint ut som helst ju.

2011-01-04 @ 13:15:11
URL: http://jenny.uppsalanoje.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0