Sjuk, igen.

Idag börjar jag jobba, nästa vecka har jag tenta och jag måste verkligen plugga.
Som vanligt, när jag har viktiga saker att göra, så blir jag sjuk.
Jag ligger här i sängen och orkar knappt kliva upp. Jag har sovit dåligt, är förkyld, har lite ångest över att börja jobba igen och MASSA ångest över tentan.

Men vafan. Det är bara att bita ihop och göra det man ska. Ska försöka hålla mig frisk så jag orkar både jobba och plugga. Det ska nog gå, bara jag hittar motivationen. Tentan vill jag verkligen klara av. Jag får kämpa helt enkelt.

Lite mer än en timme kvar av ledighet nu. Så dax att kliva upp och göra någon nytta. Eller äta iallafall.

Kommentarer
Postat av: elinakeränen

haha ellerhur.. men dom va bara och snacka med nån nere vid porten ^^

2011-01-08 @ 01:39:32
URL: http://enligtelinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0