"Hur många gånger gör du sex på en kväll?"

Igår när jag jobbade var jag hem till en man. Han skulle få lite mat och jag frågade vad han ville ha att dricka.

Mannen: Dig.
Carroe: Det finns inget att dricka på mig.
M: Jag vill ha dig ändå.

När han väl fått sin mat sitter jag vid bordet och han kollar på mig.
M: Du är torr. Du måste smörja in dig. Ta lite kräm, samtidigt som han pekar på sin hudlotion som står i fönstret.
C: Jag är inte torr, bara lite blek.
M: Då ska du sola. Klä av dig naken och lägg dig och sola här (pekar på sin balkong).
C: Så att du kan titta?
M: Jag ska titta, säger han och skrattar.

Vi sitter och pratar lite mer så frågar han vad jag ska göra i helgen.
C: Sova.
M: Själv?
C: Ja, själv.
M: Har du ingen kille?
C: Jo då.
M: Varför sover du inte med honom?
C: För han är i Stockholm.
M: Varför har du en kille i Stockholm?
C: Det vet jag inte riktigt. Det bara blev så.
M: Hur många gånger för du sex på en kväll?
C: Jag skrattar och säger 3-4 gånger.
M: OHH MY GOD!! CRAZY CAROLINE!! Du är bra!

Kommentarer
Postat av: Anna Jakobsson

Hahaha.. jag vet vem du var hos för jag var där i kväll och han håller även på med mig, Karlar! :)

2011-06-11 @ 22:25:35
Postat av: BajsMalins Oseriösa

Men fy fan vad vidrigt! Jag skulle fan sagt åt honom. Äckelgubbe!

2011-06-12 @ 17:36:50
URL: http://bajsmalins.blogg.se/
Postat av: Miss Jenny

hahahahhaha vem fan var det där?! xD säg inte att det var en gubbe iaf?

2011-06-12 @ 17:37:42
URL: http://missjenny.uppsalanoje.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0