Liiiite panik!

Fick just liiiite panik..

Det var meningen att jag skulle åka till Stockholm på söndag, men nu är det ändrade planer och jag åker imorgon istället. Så allt jag hade tänkt göra på ett dygn måste jag nu göra på bara några timmar.

  • Skriva en packlista så att jag inte glömmer något.
  • Packa
  • Hänga in tvätt
  • Fixa klänningen
  • Kolla igenom packningen så att jag inte har glömt något.
  • Duscha och greja
Sen är det säkert något mer som jag inte kommer på just nu, just av den anledningen att jag är sjukt stressad.
Vafan packar man när man ska vara borta en vecka? Kommer inte ihåg när jag var borta en vecka sist.. Ähh, det löser sig. Jag är mästare på att göra saker i sista sekunden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0