Semester i Stockholm

Jag njuter av min semester.  Enda nackdelen är att det är lite ensamt om dagarna då David har fullt upp. Men jag brukar öva på att vara ensam när jag är hemma, så jag klarar mig rätt bra.
Ger mig ut på lite äventyr då och då. Var iväg och handlade lite igår. Sen letade jag mig fram till Subway också. Har bara varit där en gång tidigare, men det gick bra. Jag kom tillbaka utan att ha gått vilse.
Jag har badat lite i poolen som Elias och Bobby köpt. Satan vad kallt det var, men jag gjorde det iaf.
Igår vågade jag mig ut i solen en sväng. Satt och läste i 2 1/2 timme. (Varför i helvete har MacBook ingen 1/2-knapp för? Vad är det för jävla påhitt?!) Vilket resulterade i en kräftröd Carroe. Men det blir väl så om man inte smörjer in sig antar jag. (Inte finns det någon delete-knapp heller!!)
Har varit på bio också. X-men - First Class. Helt okej film, lite töntig tycket jag. Men den gick att kolla på.
Har vandrat runt på stan med David och Elias. Fick äta på Djigis Khan! :D Sjukt jävla gott. Inte för att jag tjänar på att äta buffé, men det är fan värt det.
Ska leka lite mer hemmafru nu. Diska lite kanske. Eller lägga mig i sängen och göra ingenting. Precis som en semester ska vara!
Sjukt bra vecka hittills.
(Inte fan får man ordenliga radavstånd på den här jävla datorn heller, fast jag gillar den ändå).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0