Will I?! YES I WILL!

Finns det ingen som verkligen tror på mig? Som tror att jag verkligen KAN lyckas? Det känns inte så just nu om jag ska vara ärlig. Det här är något jag velat i 10 jävla år! Jag kommer lyckas.
Jag hade chansen för snart 2 år sedan, men då sumpade jag det. Brutalt. Inte medvetet. Det var absolut inte meningen att det skulle bli som det blev. Det var inte rätt tid för mig helt enkelt.
Egentligen är jag glad att det blev som det blev, men är ändå besviken på mig själv. Men om det inte blev som det blev så hade jag inte fått den här chansen. Chansen att börja om! Starta ett nytt liv i en helt ny stad med helt nya människor. Visst, det skrämmer mig som fan att bara packa ihop och flytta, men jag tror att det är det som krävs för att jag ska lyckas.

Det enda jag önskar är att någon endaste en tror på mig. Okej, nu kanske jag överdriver lite, för det finns de som tror på mig och tycker att jag gör rätt, men långt ifrån alla. Jag blir ständigt ifrågasatt. Är det verkligen det här du vill? Tar du rätt beslut? Kommer du verkligen flytta om du kommer in? är Svaret på dessa frågor JA! Men varje gång jag får en liknande fråga blir jag mer och mer osäker.
Jag vet vad jag vill och jag kommer göra det här, OM jag blir antagen. Och en sak ska ni veta. Jag gör det enbart för min egen skull. Jag har absolut inget att förlora på det. Jag skulle hata mig själv om jag inte tar chansen när jag har den. Det enda jag förlorar är närheten till min familj och mina vänner. Min familj finns alltid kvar och de vänner som inte stannar kvar var inga riktiga vänner från början. Då är det deras förlust, inte min.

Kommentarer
Postat av: bella

jag tror inte.. jag VET att du kommer lyckas!! du har en sån utstrålning och du är grymt smart så du klarar allt!! allt kommer gå så fint för dig och du kommer garanterat uppnå dit du vill! så länge du inte ger upp :) men du är en stark och envis person så det kommer bli kanon det här hjärtat! men ja kommer saknar dig :((( jätte massor <3

2011-06-04 @ 22:44:38
URL: http://missbella.webblogg.se/
Postat av: Linda

Tänk att för varje gång du blir lite tveksam, så tänker du på vad det är du egentligen vill, och även om man inte är hundra säker varje dag, så kan jag garantera att den där känsloklumpen av "jag gör rätt" bara kommer växa!

Det är ju bara du som innerst inne vet vad som är rätt för DIG! Eller hur? :)



2011-06-06 @ 08:56:44
URL: http://lindaassheshouldbe.blogg.se/
Postat av: Miss Jenny

Jag tror på dig!! Utan tvekan! Du klarar det här gumman <3

2011-06-07 @ 01:49:05
URL: http://missjenny.uppsalanoje.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0