Friday I'm in love

Äntligen är det fredag!!

Sitter i soffan, nerbäddad under filten och väntar på att det ska bli sen. Vet inte exakt när sen är, men det är inte allt för länge kvar. Väntar bara på att David ska höra av sig så jag vet när jag ska möta honom vid tåget.

Jag tror inte mina grannar uppskattar min nå vidare idag. Balkongdörren är öppen och jag lyssnar på Marilyn Manson på högsta volym. Jag vet att jag skulle inte gilla om mina grannar gjorde det, men det skiter jag i. Det får mig på bättre humör, så dom får så lov att stå ut med det ett tag.

Tränade Poledance igår igen. Fy helvete vad jobbigt det var. Hade världens jävla träningsvärk, så det var lite kämpigt, men jag tog mig igenom det. Träningsvärken är bätter idag, men istället är jag öm i hela kroppen och har massor av blåmärken. Men det är det värt. Jag gör något jag verkligen tycker är roligt och då är det bara ett stort plus att det är träning. Längtar verkligen till nästa träning.

Kommentarer
Postat av: norling

Bra jobbat :) det är rätt, gör det du blir glad av

2011-03-04 @ 14:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0