Just love it!

Hemma efter en helg i Stockholm. Sjukt bra helg.
Men den fick mig att inse hur mycket bättre jag skulle kunna ha det. Jag ville inte alls åka hem igår. Trivs riktigt bra där nere, även fast jag egentligen inte alls passar in. Men det kunde jag inte bry mig mindre om, för jag gillar människorna. Dom är hur bra som helst.

Frukost i solen, bio, sjukt god mat, rödvin, en läskig häst, en underbar pojkvän och hans vänner. Bättre än så blir det inte. Jag mår riktigt bra där nere, så jag får nog åka tillbaka snart. Väldigt snart!


Kommentarer
Postat av: Miss Jenny

sv: hm ja jag skulle om jag kunde. men har ju inte tillräckligt med bevis liksom.

2011-03-21 @ 15:48:03
URL: http://missjenny.uppsalanoje.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0