:s

Jag har ingen som helst aptit längre. Jag skulle klara mig flera dagar utan mat känns det som. Är inte alls hungrig. Har egentligen ingen lust att göra något annat heller, förutom att träna.
Jag skulle kunna ligga nerbäddad i sängen eller soffan hela dagarna och inte göra ett skit.

Vet inte riktigt varför jag känner så, med tanke på hur bra jag mår. Jag får det inte att gå ihop.

Gjort illa mig har jag gjort också. Vet inte om det var på jobbet eller träningen. Men började känna av det på träningen idag. Höger armbåge och handled. Riktigt jävla ont gör det. Hoppas det går över till nästa vecka då jag ska köra 3 pass istället för 2. Vill verkligen inte missa dom.

Men skitsamma. Glass och kakor blir det nu, så kanske jag blir på lite bättre humör.

Kommentarer
Postat av: Bella

har du blivit gravid? :O

2011-03-08 @ 22:49:41
URL: http://metrobloggen.se/bellzon
Postat av: Miss Jenny

Om du inte äter så så kommer jag och matar dig. JA, DET ÄR ETT HOT!!!

2011-03-09 @ 20:25:55
URL: http://missjenny.uppsalanoje.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0