Sjukskriven

Ja, då var man sjukskriven igen. Denna gång av läkare. Så det blir inget jobb för mig förns på onsdag nästa vecka, vilket betyder att jag kommer ha 8 jobbade dagar under hela Mars. Det är ingen höjdare vill jag påstå, men jag kan inte göra något åt de saker som har hänt.

Förutom några undantag så har Mars helt enkelt varit en äcklig jävla skitmånad. Hade nästan kunnat klara mig utan den. Bara nästan! Men som sagt, inget jag kan göra något åt.
Så det är bara att hoppas på att April blir mycket bättre, men det är jag säker på.

Nu ska jag kurera mig, sen göra lite annat och efter det ska jag hem till Emilia och umgås med henne. Har inte träffat henne på.. ett tag. Men har man fullt upp så har man. Vi har båda varit sjuk också.

Serier och kakor nu!

Kommentarer
Postat av: Anna

April kommer att bli kanonbra månad för dig och det är inget aprilskämt. April April.... hehe... :)

2011-03-25 @ 17:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0