Ångerrätt

Jag är inte som alla andra, men det kanske ni redan visste?

Det jag vill säga med det är att jag för några veckor sedan berättade för David att han hade 3 månaders öppet köp på mig. Alltså 3 månaders ångerrätt.

Idag har vi varit tillsammans i 3 månader, så jag skickade ett sms till honom.

C: Duu, din ångerrätt går ut idag ;p
D: Oj, då kanske man skulle haft en möjlighet att slututvärdera idag..
C: Ja kanske. Men jag kan förlänga tiden lite om du vill?
D: Na, klarar mig nog utan. Är fast nu, bara att ta det som en man.. ;)

Jag vet inte vem av oss som är mest konstig. Men i vilket fall som helst så är han hur bra som helst!

 


Kommentarer
Postat av: Linda

vad gulligt :)

2011-05-06 @ 17:09:13
URL: http://lindaassheshouldbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0