Det börjar närma sig.

Bara för att jag inte har lust att göra något nyttigt och nödvändigt så uppdaterar jag er om min nedräkning.
  • 26 dagar till semester.
  • 18 arbetsdagar. Varav EN delad tur och 6 kvällar (delade turens kväll inräknad!).
  • Vecka 25 någon gång får jag tillbaka min klänning som jag lämnat till skräddaren idag.
  • 39 dagar till balen/garden party som det egentligen är. Det har Bobby berättat för mig.
  • 42 dagar till jag fyller år.
  • Förhoppningsvis inte mer än 50 dagar till jag får veta om jag kommer in på skolan eller inte.
Tiden går sjukt fort.

Kommentarer
Postat av: Miss Jenny

sv: tack :D hihi <3 men hmm... är det de två masteråren du menar då eller?

2011-05-25 @ 23:54:45
URL: http://missjenny.uppsalanoje.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0