Just my luck

För ungefär 1½ vecka sedan fick jag fruktansvärt ont i vänster axel, så att jag knappt kunde lyfta armen. Jag bet ihop och jobbade ändå och det gick helt okej. Det blev bara värre och värre och i helgen hade jag riktigt ont i ryggen också. Idag gick jag till läkaren och blev sjukskriven på halvtid i två veckor.
Under tiden ska jag äta massa piller. En blandning mellan Citodon, alvedon och ipren. Jag ska ta två citodon innan jag lägger mig. Blir det inte bättre inom en vecka ska jag tillbaka till läkaren och få en kortisonspruta i axeln, så jag hoppas fan att det blir bättre.

Ska kontakta en sjukgymnast också och sen börja träna. Läkaren tyckte att jag såg så tunn ut och med tanke på mitt arbete var det väldigt viktigt att jag tränar ordentligt. Så det är väl dax att ta tag i det här för en gångs skull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0