Jag är rätt bra..

Tänkte göra ännu en tråkig och helt onödig uppdatering, i brist på annat.

Jag var och hämta ut mina tentor som jag gjort denna termin. Om jag inte sagt det tidigare så klarade jag tentan jag pluggade som en galning till. Fick VG tillochmed. Men inte nog med det, jag vara bara 5 poäng från att få alla rätt och då var det en 2-poängsfråga som jag inte svarade på alls. Alltså var det bara 3 små fel på hela tentan. Gissa om jag blev överlycklig när jag såg det.

Hämtade även ut en rapport som jag skrev till studietekniken. Vi skulle skriva om just vår studieteknik. Var vi pluggar bäst, hur vi pluggar bäst och så vidare. Vi skulle även göra ett schema där vi planerade vår tid, inte bara studier utan vår fritid också. Det verkade som att den som rättade den tyckte att den var väldigt bra.
På slutet av rapporten, när jag förklarade mitt schemaupplägg skrev jag "På min egentid i veckorna är jag själv, då jag inte känner någon i Skövde." Fick en lite rolig kommentar på just den meningen: "Hoppas att du hittar vänner att umgås med i Skövde snart! =)".

Det var väl typ allt jag hade att säga. Som sagt, tråkigt och meningslöst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0