Vitae

Jag tror det var i slutet av förra veckan som jag fick ett samtal från en tjej som sitter i Vitaes styrelse. Jag är inte helt säker på vad Vitae är, men det är en sektion i Studenkåren här i Skövde. Hon sa att jag har blivit nominerad till att sitta i Vitaes styrelse nästa år. Jag hade inte mycket koll på vad det var och ännu mindre vem som nominerat mig, då jag knappt känner någon här nere. Jag har en liten liten aning, men inte mer än så.

Iallafall. I går var jag och träffade denna tjej och en till tjej som sitter i styrelsen för en intervju.  Fick ett mail angående förslag till de som ska sitta i styrelsen 2012 och jag var med på den listan. Har inte riktigt bestämt om jag ska tacka ja än, men det kan ju inte skada att prova. Jag har tills på tisdag på mig att bestämma mig, för det är då omröstningen, eller vad det nu är, är.

Om inte annat så är det ett bra sätt att lära känna nya människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0