Senaste veckan..

För en vecka sen åkte jag hem till mamma, som ni vet. Förökte hinna med så mycket som möjligt när jag var där eftersom jag förmodligen inte kommer åka tillbaka innan jul.
Träffade Owe, lillebror, Emilia och Johanna. Umgicks massor med mamma och vovvarna gjorde jag också såklart.
En självklarthet när jag är där är att äta mina älskade subway-mackor. Saknar verkligen det här nere.

"Fick" även en dator av mina kära föräldrar. Var verkligen i behov av en ny, då min gamla fungerade riktigt jävla dåligt. Försökte komma på en bra jämförelsen, men kom inte på någon. SÅ dåligt fungerade den. Så fort jag får pengar från CSN ska jag betala tillbaka till mamma och pappa, men än så länge ligger dom ute med pengarna <3

Färgade håret gjorde jag. Eller mamma färgade håret på mig. Det behövdes verkligen. Såg fan förjävligt ut.

Åkte hem i torsdags igen, för jag gick i skolan i fredags. Bara några timmar iofs, men det var obligatoriskt så.
Efter skolan åkte jag hem till David. Vi gjorde inte mycket. Mindre än vi brukar göra, men det gör mig ingenting för jag tycker om att bara umgås med honom.

Nu sitter jag ock försöker plugga lite. Har tenta nästa tisdag, så det är på tiden att börja plugga på allvar. Renskriver anteckningar nu. Det är lättare att förstå då tycker jag. Ska bara hitta något program på den här datorn som motsvarar paint så att jag kan rita lite molekyler.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0