Tentaplugg

Har suttit och gjort tentor hela dagen. Det är sjukt mycket man måste lära sig, men det känns ändå rätt okej just nu. Har gjort tentorna två gånger och förbättrat resultatet varje gång. Så jag hoppas att jag ska klara det här imorgon. Det enda som återstår nu är att läsa lite om en specifik cell, men det ska jag göra imorgon. Ska försöka komma upp lite tidigare imorgon än jag gjort dom här senaste dagarna.

Se till att hålla tummarna för mig imorgon runt 14.30, för då kör vi igång. Så länge jag inte får världen hjärnsläpp så kommer det nog gå bra. Det återstår att se.

Sen kan jag bara tillägga att jag har träningsvärk i benen idag och jag är överlycklig. Jag tycker verkligen om träningsvärk. Kanske tar mig ut på en springtur imorgon igen.

Kommentarer
Postat av: Miss Jenny

tack baby! :) haha ja men det är ju så ;)

2011-10-26 @ 21:56:27
URL: http://missjenny.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0