School!

Skolan går riktigt bra just nu.
I lördags hade jag tenta i Introduktion i laborativt arbete. Det gick riktigt bra och jag vet att jag är godkänd på kursen, även fast vi inte fått resultatet än.

Idag redovisade jag igen. Har haft riktig jävla tur med redovisningarna. Har fått redovisa första tillfället varje gång, så jag har bara behövt förbereda mig för en redovisning i veckan, medans andra har varit tvungen att förbereda två, då de inte fick redovisa vid det första tillfället.
Så nu är det bara en redovisning kvar och jag hoppas den ska gå lika bra.

Har även skrivit klart rapporten till Studietekniken som ska vara inne senast nästa fredag. Tänker lämna in den nu på torsdag så att jag har det avklarat. Riktigt skönt att behöva oroa mig över det. Speciellt eftersom jag måste skriva en labbrapport nästa vecka.

Men jag trivs jättebra i skolan och i klassen. Har inte hunnit lärt känna alla, men det tar ju tid. Riktigt skönt att vi inte är så många i klassen också. 15-20 stycken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0