Words

Vi ligger på det kalla, hårda golvet.
Mitt huvud vilar på din högra axel,
samtidigt som du håller mig tätt intill dig.
Sakta för jag mina fingertoppar över din nakna överkropp.
Lätta smekningar.
Jag ser din bröstkorg höjas och sänkas för varje andetag du tar.
En rytmisk takt.
Jag lägger handen på ditt bröst.
Känner hjärtat slå.
Hårt.
Jag betraktar ditt perfekta ansikte.
Du smeker min arm med din varma hand.
Våra blickar möts.
Ett leende formas på dina läppar.
Du lyfter sakta ditt huvud och kysser mig ömt.
När våra läppar möts går det en stöt genom min kropp.
En känsla som jag inte kan förklara.
En känsla som bara du kan ge mig.
Just då, i den sekunden, är allt precis som jag vill att det alltid ska vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0