Awesome dag

Riktigt bra dag idag. 7 timmar spenderades på kårkansliet för att laminera och klippa över 300 hajar. Det var inte så jobbigt som jag trodde och det tog inte alls så lång tid som jag trodde heller.
Efter det lunchade vi lite och sen satt vi mest och fördrev några timmar samtidigt som vi fixade lite med bokstäver till min ovve. Jag hade asroligt och har verkligen saknat allt som har med styrelsearbete att göra, vilket inkluderar människorna.

Efter det var jag hem till Marcus för att umgås lite med honom. Har inte träffat honom sen innan sommaren, så det var riktigt roligt. Han fixade mat och sen kollade vi Remember the Titans och 10 avsnitt Scrubs. Helt awesome! :)

Imorgon blir det ännu mer styrelsearbete. Så gott som hela dagen, men det har jag absolut inget emot. Ser verkligen fram emot de tre kommande veckorna. Eller 2 1/2, men det är typ samma sak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0