2011

Årets första timmar spenderades med David, då han var hos mig på nyårsafton.
Jag och Emilia hade en trevlig kväll i januari då hon lärde mig att äta cashewnötter.
I början av februari kom David till mig. Vi åt konstiga frukostar och han blev min på riktigt.
Jag började dansa poledance och det är det absolut roligaste i träningsväg jag har gjort någonsin.
I slutet av februari lämnade min farmor mig. Hon har alltid en plats i mitt hjärta som ingen någonsin kommer fylla och jag saknar henne otroligt mycket <3
I mars var jag på Karlberg och umgicks med David och hans vänner. Helt underbara människor.
Jag blev även fast anställd på mitt jobb. Första riktigt jobbet. Jag var rätt glad måste jag säga.
I april var det mezzfest på Karlberg och självklart var jag där. Temat för kvällen var college.
Sista april spenderades i Uppsala i år igen. Med samma folk som förra året, minus några, plus några andra. Av det jag kommer ihåg var det en bra dag och kväll.
I maj inledde jag projektet "måla dörrar" hos mamma och Tommy. Jag spenderade många jävla timmar i den där källaren med att slipa och måla.
Jag och David kom överens om att det inte funkade att vara tillsammans längre av massa olika anledningar, men kom bestämde att vi fortfarande skulle ses.
Jag var till Skövde för att kolla in högskolan där.
I juni hade jag och Johanna en riktigt rolig utekväll på Old Saints och slutade med en efterfest i Skutskär som varade hela natten. Självklart dracks det blå drinkar.
Jag fick semester, min första riktiga någonsin!
Jag var med mina vovvar så att dom fick bada i havet.
Midsommarafton spenderades hos mamma med god mat och kubbspelande.
Sedan packade jag stoora väskan och åkte till Karlberg för att vara där en vecka.
Vi badade pool, festade, grabbarna hade examen, det danstränades vals, åts konstig mat, vi var på bal och sa farväl till Grimochfjalar efter en lång och trogen tjänst. En vecka jag aldrig glömmer.
I juli åkte jag ner till David i Karlsborg och var där en vecka. Fick även veta att jag kom in på skolan i Skövde. Eftersom jag kom in på utbildningen jag ville läsa kom jag aldrig tillbaka till jobbet, utan fick tjänstledigt direkt efter semestern.
I början av augusti åkte jag till Tierp för att träffa min älskade Jenny, eftersom jag skulle flytta. Hon hade gjort detta till mig och jag grät som ett litet barn när jag fick det. Jag verkligen älskar den människan.
Jag skaffade mig en lugg, vilket är väldigt stort för mig då jag varit lugglös sjukt många år.
Jag hade även en sista utekväll med mina underbara vänner Emilia, Johanna och Sandra.
Den 6e augusti gick flyttlasset till Skövde. Mamma, Tommy, Marcus och Linnea var så snälla och hjälpte mig att packa kärran. Sen var mamma och Tommy underbara och körde ner mig. Som vi slet..
.. men jävlar vad bra det blev i nya lägenheten. Trots att ungefär hälften av mina grejer hamnade i förrådet! David var så snäll och hjälpte till med att bära och skruva när han kom förbi lite senare också.
David lyckades övertala mig att färga håret också. Självklart var det han som fick färga det!
Jag blev lite randig, så mamma färgade håret på mig igen när jag var där innan skolan började.
Skolan började och allt gick superbra.
Eftersom jag var skyldig David en trerätters fick han det. Eller rättare sagt en tvårätters, för- och efterrätt. Toast Skagen som jag gjorde alldeles själv. Det blev helt klart godkänt.
image description
I oktober var jag hem till mamma en sväng igen och färgade håret igen! Fick även en ny dator, som jag nu håller på att betala av.
image descriptionimage description
I slutet av oktober var det ordentligt med tentaplugg och jag fick VG på den tentan. Jag blev överlycklig, speciellt eftersom det var de sista poängen som saknades för att jag skulle få studiemedel från CSN.
Håret färgades igen. Lite rött i blev det den gången.
November flöt på och jag hade inte mycket att göra i skolan då jag redan läst den kurs som dom i klassen läste. Istället läste jag två andra kurser. Riktigt roligt, men det var bara 1-3 dagar i veckan, så jag hade mycket ledig tid.
Lillebror tatuerade sig också. Den föreställer våra stjärntecken. Mamma överst, sen pappa, jag och Marcus <3
Julen spenderades hos mamma som vanligt. Där färgades håret i ytterligare en färg, som det inte finns någon bild på just nu.
Åkte hem den 26e och den 27e åkte jag och David till Teneriffa en veckan.
Det var en riktigt bra vecka med sol, valar, piratskepp, höga berg, sjukt mycket god mat, mängder av vin, absint och en alldeles perfekt nyårsafton.

Kommentarer
Postat av: Miss Jenny

Älskar dig med <3

2012-01-03 @ 22:05:50
URL: http://Missjenny.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0