Helt okej bra dag!

Idag är en lite bättre dag. Igår var jag sur och grinig och var inte alls rolig att ha att göra med. Men det har gått över, som tur är.
 
Var på stan med Sara tidigare idag. Först blev det lite skoshopping och sen satte vi oss på ett café i typ 4 1/2 timme. Vi fikade lite och pratade massor om allt och inget. Måste säga att jag verkligen är glad att jag träffat så fina vänner här nere. Skulle aldrig klara mig utan dom.
 
Sjukt snygga! 12 cm klack och dom kostade bara 299:- Ett riktigt kap alltså.
Iofs är dom liiite lite trånga, men jag provade en storlek större och dom var alldeles för stora. Men vill man vara fin får man lida pin.
 
Och alldeles nyss var jag ut i parken och sprang två varv också. Blev helt slut efter det, men det var riktigt skönt. Är helt okej nöjd med tiden, med tanke på att jag inte sprungit sen i höstas någon gång. Förhoppningsvis kommer jag somna lite tidiagre än de senaste nätterna.
Ska försöka springa några gånger i veckan för att förbättra min vansinnigt dåliga kondition. Och det är verkligen win-win, för både kroppen och huvudet mår bra av att jag är ute och rör på mig istället för att ligga i soffan och dega hela dagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0