Ovvefärgning och teambuilding

I fredags tog jag och Sofie en promenad för att köpa textilfärg så att vi kunde färga lite ovvar. Det blev inte exakt den färg vi ska ha, men vi ska försöka fixa till det nu i veckan.
Igår hade vi för teambuilding för den nya Vitae-styrelsen. Vi gjorde massa "lära känna varandra"-övningar. Syftet med hela dagen var att vi skulle få veta lite mer om varandra och lära oss varandras styrkor och svagheter.

Jag kommer inte ihåg när jag skrattade så mycket senast. Det var sjukt jävla roligt. Vissa övningar var bara helt galna och jag skrattade så mycket att jag grät.
Andra övningar var man tvungen att tänka efter lite och försöka vara organiserad. Men detta skötte vi galant. Vi kommer verkligen funka bra som en styrelse och hjälpa varandra.

På kvällen var vi hemma hos Sara. Vi käkade tacos och spelade Med andra ord. Även det var sjukt jävla roligt. Man får en jävla panik när man ska förklara saker på tid. Även där skrattade jag så jag grät någon gång.

Det var en riktigt bra dag helt enkelt, men väldigt bra människor!

image description
image description

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad har ni för färg på era Oves:)?

2012-03-05 @ 19:37:09
URL: http://tjoppaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0